Intercanvi de intents de lluna
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Intercanvi de intents de lluna
Bones gent!
Estic preparant 1000 lijas per fer 2 intents de lluna, el cas es que estic veient que la majoria de vosaltres te la flota a g4, m'agradaria que em diguessiu a quina galaxia teniu la flota la majoria de vosaltres i on podria colonitzar un planeta per fer alla els intents de lluna i aixi aprofitarla entre tots cuan la consegueixi. També tinc intenció de cambiar la meva flota de lloc ja que la tinc a g1 i no hi ha gaire moviment de la nostra aliança per aqui. Gràcies i esper-ho la resposta per colonitzar cuan avans millor.
Estic preparant 1000 lijas per fer 2 intents de lluna, el cas es que estic veient que la majoria de vosaltres te la flota a g4, m'agradaria que em diguessiu a quina galaxia teniu la flota la majoria de vosaltres i on podria colonitzar un planeta per fer alla els intents de lluna i aixi aprofitarla entre tots cuan la consegueixi. També tinc intenció de cambiar la meva flota de lloc ja que la tinc a g1 i no hi ha gaire moviment de la nostra aliança per aqui. Gràcies i esper-ho la resposta per colonitzar cuan avans millor.
pretel- Veterà
- Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 19/06/2013
Re: Intercanvi de intents de lluna
Buenas petrel, estaría bien hacer algun intento pero me faltan cosas todavía (defensas, lijas y recis suficientes...).
Hay un buen puñado de nosotros arrededor de 4:300, 20ss arriba o abajo.
Hay un buen puñado de nosotros arrededor de 4:300, 20ss arriba o abajo.
Maestro- Expert
- Nombre de missatges : 62
Data d'inscripció : 11/06/2013
Re: Intercanvi de intents de lluna
Un pèl més amunt estic jo també (4:375)
Tampoc puc apuntarme encara a fer intercanvis d'intents, ni tan sols tinc planetes establerts a g3, g2 o g1...
Tampoc puc apuntarme encara a fer intercanvis d'intents, ni tan sols tinc planetes establerts a g3, g2 o g1...
darkgunner- Veterà
- Nombre de missatges : 29
Data d'inscripció : 12/06/2013
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum